Sunday, November 24, 2013

Uued väljakutsed

Elu avab meile aeg-ajalt uusi võimalusi. Kas me need väljakutsed vastu võtame, sõltub meie otsusjulgusest. Olen täheldanud, et sageli elu teist korda sama võimalust uuesti ei paku.

Lisaks tean, et ma ei ole normaalne. Samas on see teadmine võimaldanud mul südamerahuga võtta ette ülesandeid, mis näivad võimatud. Elu on näidanud, et need võimatud ülesanded on kõige huvitavamad. Ainuke asi, mida tuleb jälgida, et neid hulle tükke teeksid koos inimestega, keda võid täielikult usaldada.

Nüüd olen siis toppinud nina spordiklubi tegemistesse. Klubi nimi on FB Jooksmine. 



Teadsin, et see spordivaldkonnal on raske. Aga, et see olukord nii hull on, ei kujutanud ma ette. Raha on vähe ja see tekitab pingeid. Sponsoritele ei ole valdkond seksikas ehk kui pole meediakajastust, et ole ka reklaamiraha. Jooksutippe on vähe ja nende toetamise süsteem nõrk. Tipptasemel treenereid praktiliselt ei ole. Klubisid, kes panustaks harrastajatega tegelemisse on vaid mõned üksikud. Jooksuvõistlusi on kalender liiga täis ja üritused konkureerivad teine-teisega. Ühesõnaga nutune olukord, kas pole? 

Nüüd kulgen valdkonna sündmuste voolus. Unistus on luua midagi sellist, mida harrastajana oleksin vajanud oma esimeste jooksusammude tegemisel. Sama ajend, mis kunagi oli blogi pidamisega alustamisel: jagada kogemust ja aidata tõsta teadlikkust jooksuharrastusega tegemisel. Lisaks saada vastus küsimusele, et kas on võimalik tekitada jooksuklubi, mis hoolimata keerulisest olukorrast valdkonnas, toimiks.

Olen viimaste kuude jooksul avastanud, et selles valdkonnas tegutseb teisigi sarnaseid hulle, kellel on selge ettekujutus, mida ja miks nad teevad, ning selles mõttes tunnetan, et olen sattunud õigesse seltskonda. On veel inimesi, keda ajendab midagi muud, kuid raha. Ja selliste inimestega ma tunnetan hingesugulust.
.
Edaspidi kajastavad seetõttu mu blogi postitused aeg-ajalt ka klubi tegemistega seonduvat. Nendega üritan siis enda jaoks jäädvustada saadud õppetunnid. Eelmine postitus oli juba seotud klubi tegemistega.

Jookmisega soovin saada taas järje peale 2015. aastal ning jätkata teed sealt kus kaks aastat tagasi pooleli jäin.

No comments:

Post a Comment